Sixpack trainen

sixpack trainen

Sixpack trainen op de meest effectieve manier

Sixpack trainen in het kort

Weg met de kilo’s en goed trainen, dat is de boodschap! Word nu snel actief op drie vlakken: voedingspatroon, dagindeling en trainingspatroon. Hou je aan deze drie punten en zo kun je het best je sixpack trainen. Je kunt beginnen met een sixpack trainen door minder vet te eten en minder suiker te nemen! Zorg voor een actieve dagindeling! Hou de trainingen kort maar doe ze met regelmatig volgens een vast schema voor een blijvend zichtbaar resultaat en verbrandt zo de meeste calorieën over een bepaalde periode van bijvoorbeeld 70 dagen.

Voedingspatroon

Verminder je vetinname! Kook met minder en vooral met hoogwaardige olie en smeer minder boter op je brood. Vergeet niet dat de zogenaamde “verborgen vetten” – de onzichtbare vetstoffen – zoals vleeswaren, vlees en chocolade, belangrijke dikmakers zijn. kortom, let erop dat je de hoeveelheid opgenomen calorieën ook verbruikt!

sixpack trainen

sixpack trainen let op je voeding

Dagindeling

Zorg voor een actieve dagindeling! Laat de roltrappen en liften links liggen en neem zo vaak mogelijk de trap. Hierdoor verhoog je jouw dagelijkse calorieverbruik en worden jouw belangrijke been- en zitvlak spieren getraind.

Trainingspatroon

Laat de kilo’s wegsmelten door regelmatige, niet te lange maar efficiënte oefeningen. Deze verbranden veel calorieën en zorgen ervoor dat je jouw strakke buik beetje bij beetje terugkrijgt. Sixpack trainen is minder zwaar dan je denkt, je hoeft niet 8 uur per week in de sportschool te zitten. Sixpack trainen kunt je eenvoudig thuis doen!

Het geheim van een sixpack

Door een sixpack en een smalle taille ziet het lichaam er atletischer uit. Hiervoor is met name de dwarse buikspier verantwoordelijk. Het is alsof wij een korset dragen dat ons lichaam vrijwel insnoert. Toch mogen de andere buikspieren niet te sterk ontwikkeld zijn. Ze moeten natuurlijk wel stevig en “pezig” zijn, maar ze mogen niet te erg opvallen omdat ze dan het “insnoereffect” van de dwarse buikspier zouden kunnen verminderen.

De truc van sixpack trainen wordt hier verraden. Doe de volgende oefeningen nu onmiddellijk: trek de buiknavel bij het uitademen zo krachtig mogelijk naar binnen en een stukje naar boven. Hierdoor wordt de dwarse buikspier (en de bekkenbodemspieren) geactiveerd. Wanneer je dit voortaan steeds doet bij alle of een gedeelte van de buikspieroefeningen, is jouw sixpack niet ver meer uit het zicht. Let er wel op dat je dit doet voordat je begint met de concentrische oefeningen.

sixpack trainen

sixpack trainen

 

Conclusie

Laat de kilo’s wegsmelten door regelmatige, niet te lange maar efficiënte oefeningen.  Verminder je vet inname en eet minder suiker! Kook met minder en vooral met hoogwaardige olie en smeer minder boter op je brood. Zorg voor een actieve dagindeling! Laat de roltrappen en liften links liggen en neem zo vaak mogelijk de trap. Doe de volgende oefening regelmatig om je sixpack te trainen: trek de buiknavel bij het uitademen zo krachtig mogelijk naar binnen en een stukje naar boven.

En nu?

Heb je al deze drie vlakken onder controle en wil je een sixpack trainen op een hoger level? Maak gebruik van de Gratis Start Pakket Training met 6 tips en video’s.  Dit Voeding en Training programma omvat alles wat je nodig hebt om binnen 70 dagen je lichaam en je leven te transformeren. Op deze vlakken wordt  je geholpen in het programma: 1- MINDSET; 2-VOEDING; 3- TRAINING; 4- HERSTEL

Ben je een vrouw kijk dan voor de gratis sixpack trainen tips op: STRAKKE BUIK START PAKKET en mannen kunnen kijken en zich aanmelden voor de gratis sixpack trainen tip  via: SIXPACK START PAKKET

banner_onderkantblog_mannenbanner_onderkantblog_vrouwen

Laat een reactie achter via Facebook

Leave A Response

* Denotes Required Field